Friday, December 23, 2016

Sleek 'Oh So Special' Eyeshadow Palette Yorumlarım



Uzun zamandır bilgisayarımda fotoğraflarını çekip klasörde bıraktığım, 'Ah bugün yok hayır' diyerek unuttuğum, bugün en nihayetinde blogumda paylaşmaya layık bulduğum bir ürün: Sleek 'Oh So Speial Palette' 

Kendileri İngiltere'nin şu meşhur makyaj markası Sleek ile tanışmamı sağlayan far paletidir. Hiç aklımda yokken aldığım iyi de etmişim dediğim, kabını NARS'a benzettiğim -her ne kadar kullanmamış olsam da bilmeyen yoktur sanırım- 12 renkten oluşan bu tatlış ürün...




Bana sorarsanız üzeri çok cafcaflı ya da ne bileyim kurdele vs. olan paletlere göre daha kullanışlı. Kirlense bile ıslak mendille çok kolay temizlenebilecek bir kutuya sahip. Mesela çok önce aldığım Nude Physician Formula'nın kutusu tip olarak çok sevimli gelse de çok çabuk pislendi. Bir türlü de temizleyemedim o yüzden de fotoğraflarını çekmeye bile uygun göremedim kendisini.




12 renk demişken gördüğünüz gibi gerçekten çok tatlı duruyorlar. Toplam 7 mat, 5 ışıltılı farı var. Genelde kahve tonlarını tercih etsem de bu aralar pembeli tonlara merak saldığım doğrudur. Sanırım pastel pembe saçlarımla pembe tonlar daha uygun duruyor. Kahve de fena sayılmaz gerçi...

Alırken tereddüte düşmeme rağmen bu ürün renkleriyle beni hayal kırıklığına uğratmadı. En çok da 'Celebrate' farını sevdim. Bu arada palet içinden farların üzerinde isimlerinin yazılı olduğu şeffaf bir tape var...




'Bow' her zaman primer'dan sonra sürdüğüm ilk renk, ama bu paletteki bu ton fazla pigmentli gelmedi bana nedense... Yani The Balm'ın ürünlerine bakılırsa... Tabi Deborah 24ORE Velvet'e kıyasla daha başarılı.

'ORGANZA' & 'GATEAU' bana hemen hemen aynı gibi geldi. 'GIFT BASKET' içlerinde ışıltılı pembelerden en iyisi sanırım.

'GLITZ'i birkaç kez kullandım tabi onu da dağıttığım için siyahımsı bir renge dönüştü.

'RIBBON' a elim henüz gitmedi. 'PAMPER'ın toz pembe oluşunu çok sevdim.

'THE MAIL' & 'BOXED' & 'WRAPPED UP' & 'NOIR' ben de zaten mevcut olan renklerdendi. Ama kahve tonlarıyla gölgeleme yaptığım için her zaman elimin altında olması bir artı benim için.

'NOIR' nedense tam siyah değilmiş gibi yani Clinique'in siyah farını düşününce daha açık kalıyor. Bu da tercihen daha iyi benim için. Çünkü dağıtma işlemi daha kolay oluyor. 

Dağıtma demişken bu paletin bence en büyük eksisi çok fazla toz çıkarması. Ne zaman kullansam illa  uygulama sırasında bir elimle peçete tutmak zorunda kalıyorum. Yoksa göz altından minik minik tozlar sinir bozucu oluyor.

Ama düzgün kullanıldığı takdirde kalıcı olduğu doğrudur. Göründüğü gibi silik değiller yani...







İçerisinden çift taraflı aplikatör çıksa da benim için çok gereksiz bir ürün. Ne bileyim o boylarda bir fırça koysalarmış daha iş görürmüş. Fırça her zaman daha kullanışlı kesinlikle!




Yani açıkcası bununla nasıl bir uygulama yapılır bilemiyorum. Ne karıştırma işlemi yapılabilir, ne de sürme bence. Birkaç kez denedim ama hiç tatmin olmadım. Karıştırma işlemini Cosmetica'dan çok ucuza aldığım ARTNET fırçası ile yapıyorum. Sürerken de RT'nin fırçalarını kullanıyorum. Yani illa bu fırça ile ne yapılır dersek belki ucuyla lower lashline için ya da crease kısmını şey edebilirink. Ben ortası için denedim gerçi de ıh hiç de fırçanın verdiği etkiyi yaratmadı şahsen... Neyse efenim fırçadan şaşmıyoruz...

Paletin kapağına koydukları devasa ayna evet iyi düşünülmüş de farlar sağolsun çok tozuttuğundan aynaya bakmak isteseniz de önce bir temizlemeniz gerekiyor. O yüzden paletteki aynaları kullanmak beni hep üşendirir. Önce sil de sonra kullan, zor işler. Zaten makyajım 1 saat sürüyor. O da öldüsü yani. Ben kendi aynamla memnunum...




Evet sonuç olarak 'Oh So Special' paletini sevdim. Bir daha alır mıyım? Hayır. Çünkü aslında bu paleti değil de başka bir paletini alacaktım. Tabi malum Gratis'te kalmamıştı. Bir dahaki sefere onu denemek istiyorum. Ama onun renk skalasında pembe tonları mevcut değildi, bu arada adını hatırlayamadım. Tabi siz bu tonlarda far paleti arıyorsanız 50 TL. gibi bir fiyatla hatta indirime denk gelirseniz daha ucuza bile bu paleti alabilirsiniz. Fiyatla ürünün etkilerini karşılaştıracak olursak bence gayet iyi bir ürün olarak değerlendirmem mümkün...

Peki siz bu paleti denediniz mi? Ya da bu tonlara sahip başka far paleti tavsiyeleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum. Pembeli şeftali tonlu değişik far paletlerine ihtiyacım var sanırım da^^

...


Şimdiden yazımı okuyanlara iyi hafta sonları diliyorum!
Okumayana yok!




No comments:

Post a Comment